دانلود آهنگ ورزشی شاد با کلام ایرانی کولاک
نوشته شده توسط : راوه

 

آهنگ ورزشی معروف ایرانی

در کلیسا و کنیسا توبه کردم آمدم … !!
طاق ابروی تو را محراب می خواهد دلم … !!
سلب شد ٠ از من تمام عشوه ها و ناز تو … !!
بار دیگر ناز تو ایجاب ٠ می خواهد دلم … !!
گونه هایم ٠ بس که چون برگ خزان گل داده اند … !!
صورتی سرخ و لبی عناب ٠ می خواهد دلم … !!

 

دانلود آهنگ ورزشی برای دویدن

تار متروک ٠ و غبار آلوده در ویرانه ام … !!
دست های ناز تو مضراب ٠ می خواهد دلم … !!
شب که ٠ برقی جست از سوز دل دیوانه ام … !!
خانه ام تاریک شد مهتاب ٠ می خواهد دلم … !!
گرچه امروزه ٠ همه از آب و باران خسته اید … !!
من کویر لوتم و سیلاب ٠ می خواهد دلم … !!

 

دانلود اهنگ ریمیکس ایرانی برای باشگاه

آن کمان ٠ ابرو توانم برده با یک غمزه ای … !!
ناتوانم ناتوانم تاب ٠ می خواهد دلم … !!
رستم مغلوب ٠ چشمانت شدم مجروح عشق … !!

دانلود آهنگ ورزشی شاد با کلام ایرانی کولاک

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: